tirsdag den 20. januar 2009

11 Januar 2009

Så starter jeg mit nye liv i Kenya, det er godt nok underligt at stå i afgangshallen i Kastrup, efter at ha sagt farvel til familie og venner, og ikke vide hvornår jeg kommer hjem igen.
Der går nok et stykke tid før det rigtigt går op for mig, at det er et nyt liv der begynder nu.

Nå, jeg har jo talt om det i mange år, og der var sikkert mange der ikke troede at det nogensinde ville ske, men nu er det sket. Så væddemål skal nu indgås om tiden der går, før jeg kommer grædende hjem til Danmark igen?. Odds ja 0,99 % nej 99,01 %.

Hverdagen er ved a krybe op på ryggen af mig, så der er nok at se til, der kommer og rejser gæster hele Februar og så kommer den første gæst i min hytte, John og hans datter Louise i slutningen af Februar Det glæder jeg mig til.
Jeg har fået internetopkobling her, så jeg vil prøve at opdatere løbende. Det her bloggeri er en ny ting i min verden, så vi må se hvordan det spænder af.
Lige nu kan jeg ikke finde ud af hvad jeg mere skal skrive, min hjerne er ved at koge, så jeg tror at jeg vil gå en tur i poolen. Måske kan jeg lige oploade et par foto.

1 kommentar:

Laust sagde ...

Hej Robert,

Godt at høre at du er vel ankommet i Kenya og at du også har noget at lave så du ikke går og keder dig.

Super godt at du har fået begyndt på bloggen og jeg glæder mig til at følge hvad i dine oplevelser dernede.

..:Laust.