mandag den 10. august 2009

Hvis du ikke har noget godt at sige, så hold din kæft.



Ordsproget i overskriften omskriver jeg til “Hvis du ikke har noget godt at skrive, så lad vær‘”. Så det vil jeg gøre.

Jeg tror at jeg har været rundt om de ting der rumsterede i mit hoved. Der er nu ikke mere at fortælle eller skrive om på nuværende tidspunkt. Min hverdag ligner Jeres til forveksling.

Så lad mig her til slut takke de “trofaste” læsere. Jeg vil hellige min tid til at være “Boss på bedriften”, vi har en del gæster i de næste måneder, så jeg får nok travlt med at gøre dem glade.

Nyd resten af sommeren og husk : glem ikke at du kun har et liv, få nu det bedste ud af det.

Kærlig hilsen.

Robert.

2 kommentarer:

Laust sagde ...

Hvad skal det nu betyde?

Du får bil og så har du pludselig ikke tid til at sidde derhjemme og berige vores liv længere?

Unknown sagde ...

Ævvvvvvvv.....