tirsdag den 17. marts 2009

Personalet hugger kokus

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Laust sagde ...

Rigtig gode billeder. Rart at se lidt dernede fra.

Håber du har det godt Robert og smiler lige så bredt som dine medarbejder.

Robert Gerling Rosenqvist sagde ...

Hej Laust.

Tak for dine kommentarer, du er den eneste det hidtil har lagt en kommentar ind, er det svært.
Du er også den eneste der er fast abbonent, er det svært at blive det.
Så må du lægge fremgangsmåden ud på nettet, jeg vil jo gerne ha' flere der ytrer sig på bloggen.
Du får også en kæmpe kremmer herfra, hvor alt lige nu er
Chip,chap chokolademælk.
KH. Robert

Harriet sagde ...

Hej - jeg vil da også gerne være med til at kommentere dine billeder som jeg synes er rigtig gode. Jeg nyder også at læse din blog og får en griner ind i mellem. knus swester

Laust sagde ...

Godt at der er flere stemmer, vi skal have fyret op under folk så der bliver lagt kommentarer.

Det er ikke svært at skrive en kommentar og jeg mener endda man kan gøre det anonymt og uden at oprette konto.

Robert, jeg vil se om jeg ikke kan få skrevet en lille vejledning som du kan putte på bloggen.

Vejret i København er p.t. sol fra en skyfri himmel, næsten som en tidlig morgen i Masa Mara - man har vel lov til at drømme ;-)

..:Laust.